29 Haziran 2010 Salı

Hozzt.com Son Zamanlarda Ne Yapmaya Çalışıyor?

Piyasanın bilinen firmalarından Ankara merkezli hozzt.com son zamanlarda strateji değişikliği yapmış gibi gözüküyor. Ciddi firmaların pek başvurmadığı bedava host dağıtmakta buna dahil. (100 mb alan 1 gb trafik) Bu yönteme başvurupta bugüne kadar başarılı olmuş bir firma bilinmiyor. Sadece suni olarak ns kayıtlarında barındırdıgı hosting sayısı artıyor. Hozzt firması sunucuları malum hostgator firmasından kiralıyor. Bir ara sunucuları dreamhostdan da karşılıyordu. Yurtdışı oldugu için sunucuları doğal olarak yavaş. Kendi domainleri 2011 tarihine kadar kayıtlı. Pek güven verici bir durum değil. Aldığımız duyumlar ve izlenimler firmanın yakın zamanda devir edeceği doğrultusunda ama şunu da belirtelim bu bir duyumdur. Adamlar fikir değiştirebilir veya duyumlar yanlış olabilir. Şu taktiğe başvurmaları muhtemeldir : Ellerindeki domainleri kalabalık gösterip, mümkün olduğunca fazla fiyata satmayı umuyor olabilirler . Sahibi zaten 40 lı yaşlarında biliyorsunuz 40 yaş üstü firma sahipleri eğer kurumsal yapıya kavuşmamışsa firmalarını devrediyorlar. Bu konuda doğrusu pek suçlayamam bu kişileri. Uzun vadeli ve sorunsuz hızlı hizmet almak isteyen kişilere hozzt.com dan uzak durmalarını tavsiye ediyorum. Sonra demedi demeyin. Başka bir kritikte görüşüne kadar hoşçakalın...

48 yorum:

  1. merhaba,

    bu iyi niyetsiz yazı bizi çok şaşırtmıştır. hozzt.com kullanıcıları hozzt.com'u çok iyi tanırlar ve 1 adet memnuniyetsiz kullanıcımız bile bulunmamaktadır.

    Websitesinde kendi iletişim bilgilerini vermeye korkan bir insanın bu yorumları hiçbir şekilde kabul göremez!

    Yazmış olduğunuz bütün veriler kaydedilmiş, gerekli deliller alınmış ve avukatımız Av. Özge Süer'e teslim edilmiştir. Türk telekom'a bu siteye ait yayının durdurulması için başvurulmuş ve site sahibinin belirlenmesi için suç duyurusunda bulunulmuştur.

    Bütün suçlamalar tamamen asılsızdır! Hozzt.com sunucularını hostgator'dan kiralamamaktadır! Hozzt.com'a ait sunucuların %87'si Softlayer datacenter'daki kendi sunucularımızdır.
    10 günlüğüne yapılmış olan bu özel ücretsiz hosting kampanyası kullanıcıların hozzt.com'u denemesi için yapılmıştır ve hozzt.com ns'lerinde barındırılmamaktadır, sırf bu ücretsiz hosting paketleri için özel nameserverlar açılmıştır. Böylece kesinlikle hozzt.com domain sayıları etkilenmemektedir!

    Hiçbir devir veya yönetim değişikliği mevcut değildir ve olmayacaktır! Bu yorum hiçbir duyum almaksızın tamamen kötü niyetle yapılmış bir yorumdur. Hozzt.com tamamen kurumsal bir firmadır. Faaliyet belgesi ve vergi levhası bulunmaktadır! Hiçbir ilgisi olmamasına rağmen hozzt.com imtiyaz sahibi 40lı yaşlarda değildir! Hiçbir inceleme yapmadan, tamamen karalama amaçlı bu yazı gerekli mercilere iletilmiş ve gereken işlemler başlatılmıştır. Bu yorumun yayınlanmaması veya yazının kaldırılmaması durumunda suçun daha da büyüyeceği bilinmelidir!

    Bir tane bile hozzt.com'dan şikayetçi kullanıcı bulunmamaktadır! Bu herkes tarafından bilinmektedir.

    Kamuoyuna saygıyla duyrulur!

    Hozzt.com

    0 312 476 75 22
    destek@hozzt.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Hozzt.com'u yıllardır tanımaktayız ve çalışmaktayız. Yukarıda yazılan yazı eleştiri ve bir konuda yorum belirtmek için yazılmış bir yazı değildir. Sadece firmaya yıpratmaya yönelik yazılmış bir yazıdır. Bu süreçte Hozzt.com'u destekliyor ve arkasında duruyoruz. Hali hazırda sorunsuz bu kadar olumlu yorumu olan bir firmanın bu şekilde ücretsiz bir blog alt yapısında eleştirilmesi çok komik doğrusu. Bence eleştiri ile kıskançlıktan doğan saldırı arasında çok ince bir çizgi var ve bu yazıyı yazan zaat bu çizgiyi tutturamamış.
      Sevgiler hozzt.com...

      Bedirha Atabey

      Sil
  2. Herkes kendi düşünce ve yorumlarını yazmakta özgürdür. Sizde firma olarak düşüncelerinizi koyar savunmanızı yaparsınız. Bu işi yapıyorsanız eleştirilerede açık olmayı bileceksiniz.

    YanıtlaSil
  3. Merhaba,

    Bütün eleştirilere ve yorumlara açığız. Fakat hiçbir aslı olmayan yorumlar iftiradır.

    Bir yorum veya inceleme yapacağınızda direkt konunun muhattabı ile görüşüp, doğrulayıp ondan sonra yazmanız gerekir, veya eğer belirttiğiniz durumlara dair kanıtınız varsa onları paylaşmanız gerekir. İftira suçtur.


    Hozzt.com

    0 312 476 75 22
    destek@hozzt.com

    YanıtlaSil
  4. Yazıda iftira amaçlı yazılmamıştır. Bu yazı suçsa herhalde rekabet kuruluda sizi bedava host dağırmaktan suçlu bulur. Deneme amaçlı bu kadar fazla host açmanın mantıklı bir izahını kim yapabilir bilmiyorum. Herneyse bu köşede bu kadar size yer ayrılması sizin bir reklam oldu. O yüzden daha fazla bu konuyu sürdürmek istemiyoruz. Umarım başarılı ve düzgün çalışmalar yaparsınız. Bizi de mahçup edersiniz. Bunu samimi olarak söylüyorum.

    YanıtlaSil
  5. önemli olan burada Hozzt.com müşterilerini üzmemesi ve şikayet sayısıdır şuana dek araştırma yapiyorum etraflıca tek bu siteden bir çatlak ses çıktığını gördüm oda müşterisi değil?

    YanıtlaSil
  6. Hozzt.com'u karalayan kişilerin aklından ve kişiliğinden şüphe ederim..

    Lütfen araştırıp, o şekilde makale yazsınlar. Ben 2 yıllık bir Hozzt.com müşterisiyim. Bugüne kadar 1 saniyelik bile kesinti yaşamadım.

    Hozzt.com ile çalıştığım için gurur duyuyorum..

    YanıtlaSil
  7. Dün gece saat 00:00'dan beri sistemleri yok sözde datacenter arıza vermiş, telefon açtık tamam çalışıyoruz hallederiz dediler, hala çalışıyorlar... Çalışkan insanları değil, işin sonucuna bakarım... FOS

    YanıtlaSil
  8. @Adsız;
    Merhaba, datacenter problemi sebebiyle binlerce kullanıcımız içinde birkaç sitede kesinti yaşanmış ve bu bilgi de anında bu kullanıcılarımıza iletilmiştir. Sorunun datacenter kaynaklı olması ve tamamen bizim dışımızda olması da problem yaşayan kullanıcılara iletilmiştir. Akabinde problem yaşayan siteler hiçbir veri kaybı olmadan çalışır hale getirilmiştir. Konu ile ilgili bize destek bildirimi ilettiyseniz birkaç dakika içinde yanıtlanmış ve bilgi verilmiştir. (özellikle bu yorumu yazarken isminizi belirtmediğiniz için destek bildirimi açıp açmadığınızı, veya aktif kullanıcımız olup olmadığınızı bilemiyoruz). Binlerce kullanıcımız içinde birkaç sitede oluşan ve tamamen bizim dışımızda olan problem için tüm kullanıcılarımıza önceki gün 25$'lık hediye çeki ve ücretsiz üst pakete yükseltme hediyesi verilmiştir.
    Hozzt.com olarak hiçbir kullanıcıyı üzmeme politikamıza 5 yıldır sahip çıktığımız gibi, bu gün, ve bundan sonra da sahip çıkmaya devam etmekteyiz. Hakkımızda güzel düşüncelerini belirten yorumlar yazan kullanıcılarımıza çok teşekkür ederiz.
    Hozzt.com ekibi

    YanıtlaSil
  9. Merhaba;

    Hosting konusunda hozzt ile çalışmamıza rağmen son 1 yıldır güttükleri felsefe: eski müşterilerimizden ne koparabilirsek kardır..

    Kaldı ki benden extra bedel talebinde bulunsalardı çekinmeden verebilirdim.

    Normalde 30-40 $ hizmeti 70 $ a veren, bunu da eline yüzüne bulaştıran, her seferinde "dönüş yapacağız" denilip sizden talep gelmedikçe dönüş yapılmayan bir anlayışı benimsemeye devam ettikçe sanırım batması aşikardır.

    Hozzt ile yazışmalarım hala kayıtlarımda bulunmaktadır.

    YanıtlaSil
  10. Serkut,

    5-10 mb lık bir siteniz varsa ve sıkıntı yaşamıyorsanız bu normaldir.

    20 gün sitelerim kapalı kaldı..

    YanıtlaSil
  11. http://www.r10.net/ozel-kampanya-haberleri/668259-hozzt-com-kalitesiyle-ucretsiz-hosting.html

    YanıtlaSil
  12. hozzt ile kısa süredir çalışıyorum ama bu yazılanların karalama kampanyası olduğundan şüphem yok.
    Kaliteli hizmet için teşekkürler hozzt.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seninde siten 1 hafta kapalı kalsın ondan sonra öt!

      Sil
    2. Şu uslubundan sonra senin çenen kapalı kalsa ya !

      Sil
  13. Kesinlikle karalama bir yazı. Bu kadar ağır iftiralara yasal işlem başlatılmalı

    YanıtlaSil
  14. Herkese merhaba, İnternet işlerine ilk başladığım yıllarda Hozzt.com ile siftah yapmıştım. Amacım basit bir kişisel jigolo sayfası hazırlamaktı. Kendileri ile irtibata geçtim ve hiç unutmuyorum 35 milyon (eski para ile) vererek 50mb mı 100mb mı o civarda bir paket satın aldım. Bir de üzerine domain kayıt ettirdim kendilerine. Tabi ilk site yapma girişimim olduğundan dolayı oldukça acemiydim. Wordpress'in bile ne olduğundan haberim yoktu. Kendilerine, böyle böyle bir sayfa hazırlamak istiyorum dediğimde bana wordpress kurabileceklerini söylediler. Ben de herhalde iyi birşeydir kurun dedim. Çok iyi ilgilendiler ve beş dakika sonra wp almış olduğum domain ve hostinge dahil edilmişti. İlk temamı hiç unutmuyorum yeşil kelebekli oldukça basit bir temaydı. Geçen gün yine çıktı karşıma bu tema surf yaparken :) Velhasıl-ı kelam, siteyi açtım kafama göre düzenliyorum. Derken iki ya da üç gün geçmiştiki bir sabah siteme girmek istediğimde site ana sayfasında bir yazı ile karşılaştım. Suspend falan yazıyor ne bileyim ben daha önce askıya alınan site mi görmüşüm. Hemen iletişime geçtim. Allah var şimdi adamlar iletişim anlamında işlerini iyi yapıyorlar. Hızlıca döndüler tarafıma. Dedim site sakata gelmiş hayırdır? Dediler bandwidth tükendi. O ne dedim? İşte bant genişliği falan filan sallıyorlar. Yahu dedim iki gün oldu neyin bant genişliği siteye Allah'ın kulu uğramıyor. Sadece düzenlerken çektiğim f5 ler ile mi bitti bu trafik? Neyse daha kafadan anladım bunların sağlam ayakkabı olmadığını. 15 gün müydü neydi koşulsuz geri ödeme talebinde bulunabiliyorduk. Hemen aradım telefonla dedim verin benim paramı ben kapatmak istiyorum. Hay hay dediler. İki üç gün uğraştım parayı geri alabilmek için. Alt tarafı 35 lirayı geri ödemek için elli defa arattılar beni. Paranın yarısı kartlı telefona gitmişti o dönem. Neyse hostingin parasını aldım ve kabus sona erdi (mi acaba?) Asıl mevzu şimdi başlıyor. Sıkı durun. Bu adamlar hosting paketini alırken yanında ayrıyetten parasını havale ile göndermiş olarak aldığım .com uzantılı domainimin üzerine yattılar! Evet domain benim ilk kayıt etmiş olduğum domaindi. Elli tane mesaj gönderdim domainimi transfer etmeleri için ama takan olmadı. Haram zıkkım zehir olsun. Benden sonra da başkalarına satılmış domain. Şu anda faaliyette değil. Domain adını etik olmayacağı için yazmayacağım. Malum başkaları da kullandı ve kullanmaya da devam edeceklerdir. Uzun lafın kısası, bu adamlar Hosting işi yapacak adamlar değiller. Üçün beşin peşinde olan insanlarlan barındırma hizmeti alınmaz. Bir kaç yıldır bluehost kullanıyorum daha bir defa sitelerimin kapandığına şahit olmadım. 37 tane site barındırıyorum burada. Pek çoğu müşterilerin yaptırmış olduğu siteler. Ucuza site yaptığım için kendilerine, 'hosting masrafı yapmayın benim paketlerimden birinde barındırayım sitenizi şu kadar işçilik parası ve domain parası alırım' diyorum. İki tarafında işine geliyor. Hoozt değil Hooşt...!

    YanıtlaSil
  15. Yukarıdaki uzun makalenin sahibiyim. Unutmuşum yazmayı, hani o hep iyi yorum okuyoruz, haklarında hiç kötü yorum yok bu adamlar iyi iş yapıyor diyenler var ya, onlar o okudukları yorumların nasıl yazıldığını bilmedikleri için adamları iyi nitelendiriyorlar normaldir. Ben o küçük paketi bunlardan aldığımın akabinde hemen tarafıma mesaj gönderildi. İşte hostbul linki falan yazılmış. Yeni paketiniz hayırlı olsun, linke hakkımızda yorum yazarsanız seviniriz tarzında mesaj gönderdiler. Ne yalan söyleyeyim, ben de henüz ak mı kara mı olduklarını bilmediğim ve herşeyin güllük gülistanlık geçeceğini düşündüğüm için girip okkalı güzel bir yorum yazmıştım. O yorum da haram zıkkım zahir olsun inşallahhh. Adam gibi yapabileceğiniz işlere yönelin, insanları oyalamayın, üzmeyin. Kul hakkına giriyorsunuz efendiler...

    YanıtlaSil
  16. Son yorumları yapan beyefendi oldukça sıkıntılı anlar geçirmiş belli. Umarım bu sayfada sıkıntılarını paylaşarak bir parça içini dökebilmiş ve rahatlamıştır. Hozzt.com a gelince kendilerinden çok emin görünen bu arkadaşların belli bir seviye büyüklükte olduklarını kabul etmekle beraber geçmiş zamanda dağıttıkları bedava hostlar ve yorum yaptırma dayatmaları pek hoş değildi. Bir de sitede ofis fotoları varda niye görünürde hiç eleman yok onu da anlayabilmiş değilim.

    YanıtlaSil
  17. ismini veya sitesinin adını belirtmeden yorum yapan kişi acaba sitesinin adını niye belirtmemiş? çünkü yok öyle bir site. kafasına göre ve hiçbir isim belirtemeden yapılan yorumların ne kadar karalama amacı taşıdığı çok açık görülüyor. ben 3 yıldır hozzt kullanıcısıyım ve müşterilerim de dahil olmak üzere, hozzt'un birçok sunucusunda 36 site barındırıyorum. tek bir gün bile problem yaşamadım ve her soruma saniyeler içinde yanıt aldım.
    böyle isim cisim belirtmeden karalama yorum yapanlara sadece gülüyorum. bir iddiası olan varsa korkmadan sitesinin adını belirtir, kanıtlarını koyar ve hepimiz görürüz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lan g.t sen yazmış mısın isim falan sanki!!!

      Sil
  18. az önce domain almak için internete girdim hotzla esi diyaloğumda ver ordan alayım hostinigmide domainimdededim google da arttım bura çıktı okudum vargeçtim... şu an neresi güvenliyse ordan alayım??

    hakikaten o ofisi gördük hiç çalışna yoktu?
    eğer mümkünse bana yeni bir yer önerin...

    YanıtlaSil
  19. Bu biraz bütçe ile ilgili ama natro ve doruknet gibi başa güreşen firmalardan almak mantıklı olabilir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Natro, doruknet gibi reklamlarla yürüyen hostinglerden uzak durun arkadaşlar. türkiyenin önde gelen spor sitelerini 14 yıldır yönettim. bunlar kadar üçkağıtcı gormedim. ciddi iş yapıyorsanız yabancı hosting alın. Türkiye daha yolun basında, otobus firmaları gibi işliyor işler...

      Sil
  20. 1 yıllık hozzt kullanıcıyım böyle lanet bir firma görmedim. İkide bir ayarlarım değişiyo app pool kendiğinden kapanıyo ve kurumsal müşterilerime karşı beni rezil ettiler. müşterilere yanıt veriyorlar ama sistemleri aşırı derece YAVAŞ . host edilen siteleri bir ziyeret edin download yapın göreceksiniz kağnı gibi adeta. Süre dolunca müşteri bilgilerimi de burdan paylaşacağım kesinlik tavsiye etmem.

    YanıtlaSil
  21. Bende yaklaşık olarak 6 aydır hozzt.com kullanıcısıyım.Gayet memnunum ki hele çalışanların gece 2.00 lerde bile en geç 2-3 dakikada geri dönüş yapmaları çok güzel.Bende yavaşlıktan şikayet ediyorum ama adamlar haklı çünkü aylık 9.99 $ a host paketi aldım ve 5 tane de ayrı domain barındırabiliyorum.Durum böyle olunca normal ama şimdi Vps sunucuları çıkmış onları denicem bakalım onlar inşallah daha hızlı olacak

    YanıtlaSil
  22. Tek kelime ile mükemmel hizmet sunuyorlar. müşterilerimize ait tam 113 websitesini barındırıyoruz. her destek bildirimimiz dakikalar içinde yanıtlanıyor ve kendileri ile ilgili bir durum olmasa bile yardımcı oluyorlar. hiçbir isteğimiz geri çevrilmedi. buradaki birkaç olumsuz yorumun rakipler tarafından yazıldığını düşünüyorum, hatta neredeyse eminim. çevremdeki herkez hozzt kullanıyor ve her mecrada kefil olurum.

    YanıtlaSil
  23. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  24. Aga bu nedir yaa ? Seo çalışmaları tavan yapmış. 100 kişi internet başında 7/24 itibar çalışması mı yapıyor?
    Ulan blogculara para mı, reklam mı vermişler? Ne kadar viral çalışma yapmışlar? Bütün cırtlak sesleri susturmuşlar. Bu kadar mükemmel - kusursuz çalışan bir site olmaz. Bi tane şikayet eden kullanıcısı olmaz mı bir firmanın?

    YanıtlaSil
  25. hosting türkiyede diyorlar ama amerika çıkıyor yavaşlık bundan.
    mesela bu konuda hiç açıklama yok

    YanıtlaSil
  26. herkese merhaba,
    yaşasın fikir özgürlüğü diyerek başlayayım, fikir özgürlüğünün yanında postman iftira atmışmıdır? o tartışılır.
    host firması araştırıyorum gözüme çarpanları yazayım:
    http://host.net.tr
    http://www.natro.com
    http://www.ihs.com.tr
    http://datafon.net.tr
    http://www.hozzt.com/
    sanırım bunlardan birini seçeceğim ama, burada yazılanlar ve boş ofis fotoğrafları hozzt'dan soğuttu beni.

    bu arada postman'a bir sorum olacak, hozzt sizi mahkemeye verdi mi? verdiyse sonucu ne oldu? vermediyse neden vermedi? anlaştınız mı?
    tabi ki cevaplamak zorunda değilsiniz ama merak ettim doğrusu.
    herkese iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Mevlut Bey,

      Hozzt.com hakkında tekrar bir değerlendirme yapmamı istemişsiniz sanırım doğru mudur? Hozzt.com hakkında çok yorumlar var. Bunları yukarıda okuyabilir bir fikir edinebilirsiniz. Piyasadaki en kötü firmadır diyemeyiz. Mutlaka bir çabaları vardır. 2009 dan sonra müşteri sayısında bir artış gözlemlemekteyiz. Bunun bir ara sponsor paket dağıtmaları (ücretsiz host paketi) ile ilgisi vardır. Ancak muallaktada olan şeyler vardır. Bizim sevdiğimiz firmalar samimiyet ve şeffaflık ilkelerini genel felsefelerine eklemiş olanlardır. Bunun yanın sıra eleştirelere tahammül edebilmek ve açık yüreklilikle kızmadan düzgün, mantıklı yanıtlar verebilmek büyük bir erdemdir. İlginize teşekkürler...

      Sil
    2. benim anladığım hozzt.com dan hizmet "almamaktır", mahkeme konusuna da cevap vermemişsiniz, neyse hayırlısı artık. yorumunuz için teşekkürler.
      mevlüt

      Sil
    3. Tarafımıza açılan herhangi bir mahkeme olmamıştır. Bizim amacımız firmaların yanlışlarını düzeltmesi için eleştirmek ve kullanıcıları bilgilendirmekten ibaretdir. Asla firmaları karalama amacı gütmedik. Öyle olsa olumlu olumsuz tüm yorumları (küfürlü olanlar hariç) yayımlamazdık. Sanırım firmalarda bunun gayet farkındadırlar. Herkese iyi günler...

      Sil
  27. Kötü yorum yapan arkadaşlara kesinlikle katılmıyorum. Hozzt.com Türkiye'nin en kaliteli hizmet veren bir hosting firmasıdır. Üstte yazan arkadaşların kesinlikle karşı firmadan arkadaşlar olduğunu düşünüyorum hostbul.net e yazamadıklarından buraya yazıyorlar. Ayrıca ofis fotoğraflarında çalışan olmasımı önemli yoksa yazdığınız yazıya anında cevap veren birileri olmasımı önemlidir? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  28. beyler ben hozz'tan server kiralamak istiyordum bu yazıları ve yorumları okuduktansonra ne yapayım bilmiyorum siz ne dersiniz ??
    serverde de sorun çıkar mı acaba ??

    YanıtlaSil
  29. valla arakadaslar 3 gundur hosting firmalarına dair interneti okuyup duruyorum.Eger nette yazılanlara bakacak olursak turkiyede sıkıntısız bir hosting sağlayıcısı yok demektir. Sikayetvar.com a da bakabilirsiniz.
    bu durumda atalarımızdan kalma bir yöntem ise yarayacaktır..dene ve gör..
    denemeden bilemiyorum bu durumda..ancak yurt dışı firmalar da ak kasık değil ..bir coguyla ilgili sıkıntılar yasadım zaman zaman..ayrıca turkiye Google da SEO için turk hosting almak da daha sağlıklı..

    YanıtlaSil
  30. Netinternetten vazgeçmem üstüne şirket tanımam 3 yıl oldu tık demedi.Destek talebim bile yok doğru dürüst.
    isim tescil çok süründürdü.
    karıncahost aynı şekilde
    o arada 2-3 firma daha var onlardanda hiç performan alamadım ama ilk aldığım Nİ hala taş gibi.

    Sadece üzülmemek isteyen ve müşterilerine mahçup olmak istemeyenlere tavsiyemdi.

    Alternatifi ihs dir ama fiyat malum.

    YanıtlaSil
  31. 3 yıldır Hozzt ile calışıyorum mega paket kullanıyorum 2 alan adı barındırılıyor %30 cpu ama cogu zaman %50 lerde oluyor sitemin cpu degerleri sıkıntı yasamadım bugune kadar ...
    Ufak tefek sorun her host da olur yalana gerek yok eleştiri yapanlarda sanki hozzt sıradan bi acemi tarafından kurulmuş şirket gibi eleştirmiş... Başkalarını eleştirmeden önce kendinize bakın derim...
    BENCE TÜRKİYE DE BU İŞİ YAPAN ENDER ŞİRKETLERDEN BİR KULLANICILARA KULLANACAKLARA TAVSİYEM O SACMA YORUMLARA ALDANMAYIN ...
    HOZZT MÜŞTERİSİ

    www.ceptim.net !

    YanıtlaSil
  32. Merhaba;
    Ben de hozzt.com ile 2 senedir çalışıyorum. Ne zaman ihtiyacım olsa bir maille bile en geç 10 dakka içinde geri dönüyorlar.
    Ancak; birkaç konuda benim de sıkıntım olmadı değil.
    1. örneğin limitsiz disk alanı almışsınız.bunu size 100 er MB olarak parça parça veriyorlar.100 MB ı geçtiğinizde FTP programı devamlı uyarı veriyor.Mail atıp ya da arayıp limiti yükseltmelerini istemek zorunda kalıyorsunuz.
    2.Sitedeki ücretlere KDV dahil olmadığı için ilk başta ekonomik geliyor; ancak %18 eklenince dudak uçuklatma sınırına ulaşıyor.
    3.Domain almışsınız ilk sene 9.99 dolar, yenilemesi neredeyse 30 lira... 2,5 kat pahalı.Yani 2.sene acısını çıkartıyorlar.

    Bunun haricinde beni rahatsız eden bir yanları yok.Hatta birçok konuda maillle bile detaylı açıklama yapıyorlar.bu adam yerine konduğunu hissettiriyor insana...
    Daha önce webarisi ile çalışıyordum.Allah yarabbim...YAzdıysa bozsun.Bir Yasin diye adam var, sana resmen hakaret ediyor! Herkes çok bilgili olmak zorunda mı arkadaş.Salak yerine koyuyor insanı.

    Yukarıdaki yazılardan, özellikle konuyu başlatanın "onlarca ücretsiz hosting" konusuna takılması, onun da bu sektörde olduğunu ortaya çıkarıyor ;)
    Yani bence hakaret etmeden karalamaya çalışmış.Sezdirmeden, inceden inceye.
    Ha insanlara bu firma kötü demişsin, ha bu firma batacakmış duydum demişsin; arada fark mı var ?

    Firma iyi firma ama ücret politikası haksız.Ve trafik bariyeri uygulanıyor hem de çok küçük katlarla (100 MB gibi...)

    YanıtlaSil
  33. Merhaba,
    Bende 1 yılı aşkındır hozzt kullanıcısıyım.
    hozzttan Reseller almadan öncede buradaki yazıları okumuştum.
    Şu anda 53 adet domain barındırıyorum.
    Sizden nasıl firmalar anında hizmet bekliyor ise, sizde hosting aldığınız firmadan aynı hizmeti bekliyorsunuz.
    Yukarıda yazılan yurt içi ve yurt dışı hosting firmaların hemen hemen hepsiyle çalıştım.şu andada hozzt hariç 3 farklı yerde daha server ım var.
    1 yılı aşkındır kesinti olmadı . sitelerde bir problem olmadı. ellerinden gelidiği kadarıyla hızlı ve iyi hizmet vermeye çalıştırlar ki bence TÜRKİYE'deki en hızlı cevap veren ve sonuç odaklı firma. SAdece bir sorun ile 1 güna yakın uğraştılar oda WHM nin alt yapısı ile ilgiliydi. onuda WHM firması ile giderdiler. genede veri kaybım olmadı.
    Bana göre eksilerini söyleyeyim.
    1. mailler ile çok problem yaşadık. ip blocklaması var.( Çok normal müşterinin mailinden binlerce mail gitmiş. sanırsam bilgisayarı viruslu ) . Sorunsuz mail gönderme istyor isen gmail vb firmaları kullanabilrsin.
    2. ben tüm firmalar ile ilgilendiğimden ftden mysqline kadar mysqlde uzaktan 3. part porgramlarla bağlanmak isteidiğimde ipmi sölemek zorunda kaldım. ( Bu aslında bizleri uğraştıran ama olması gereken bir özellik. Asıl olması gereken dışardan hiç bir ipden mysqle ulaşılmaması. sadece localhosttan ulaşmak en güvenilir olanıdır. )
    3. bazı siteler çok nadirde olsa suspend moduna geldi. ( Tabiki buda çok normal sınırsız bir plan satın almamıştım.:) )

    Eğer Hozzt tarafından bir sorunla karşılaşacaksanız , benim şahsi fikrim sistemlerinin güvenlik alt yapılarından dolayıdır. Bu firewall vs. vs. aslında sizide koruyan bir yapıdır.

    İyi hizmet vermek sadece sorun çözmekle iligli değildir. İyi niyetlede ilgilidir.
    burada çalışan insanlar iyi niyetliler. sorunu farklı şekildede halledebilecekleri halde sorunu sürekli araştırıp sıfır zararla halletmeye çalışıyorlar.

    Bunları ne övmek nede karalamak amaçlı yazıyorum

    YanıtlaSil
  34. Merhabalar yaklaşık 3 yıldan beri hozzt.com ile çalışmaktayım ve çok firmalarla çalıştım ama hep eksik kaldı hozzt.com'a geçişimle birlikte gerçekten ilk defa gözüm kapalı bilgisayardan kalkabiliyorum diyelerinde acaba sitem kapandımı korkusu yaşarken hozzt.com'da böyle bir korkum yok.. ve genelde site sahiplerinin şikayeti müşteri hizmetleridir ama hozzt.com'da 3 yıldan beri nezaman şikayet bildirsem anında cevab gelip sonuca ulaşmıştır..! Lütfen herkes özgür fikrini yazsın ama düşünerek ve internetten araştırıp inceleyerek yazsın kim kimseyi sırf özgür düşüncemdir deyipte karalamaya hakkı yoktur teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. 2003 ten beri bu sektördeyim. İlk başladığımdan bu yana natro, ihs, isimtescil,turhost gibi "baba" firmalarla çalıştım. Hepsinde de can sıkan sorunar yaşadım. Tamamen tesadüfen hozzt.com la karşılaştım. Yorumları da okudum çalışmadan önce, ama insan okuyunca sanki art niyetli gibi geldi yorumlar. Bir arkadaşın dediği gibi dene ve gör dedim ve en son turhostta bulunan sunucudaki yaklaşık 70 siteyi hozzt.com aktarma kararı aldım. Ne dediler sizce böyle bir taşımadan bahsedince"Siz niue uğraşıyorsunuz verin biz taşıyalım" dediler ve 24 saat içinde a dan z ye büyün bilgilerim sitelerim vs taşındı. Halen de yaklaşık 124 siten burada. Hiç mi sorun yok.Var olmaz olur mu. Ama anında çözülebilecek sorunlardı genelde. Şu anda 80 site bulunan natro daki sunucumu da buraya taşıyacağım inşallah

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Merhaba,
    Hozzt.com'u yıllardır tanımaktayız ve çalışmaktayız. Yukarıda yazılan yazı eleştiri ve bir konuda yorum belirtmek için yazılmış bir yazı değildir. Sadece firmaya yıpratmaya yönelik yazılmış bir yazıdır. Bu süreçte Hozzt.com'u destekliyor ve arkasında duruyoruz. Hali hazırda sorunsuz bu kadar olumlu yorumu olan bir firmanın bu şekilde ücretsiz bir blog alt yapısında eleştirilmesi çok komik doğrusu. Bence eleştiri ile kıskançlıktan doğan saldırı arasında çok ince bir çizgi var ve bu yazıyı yazan zaat bu çizgiyi tutturamamış.
    Sevgiler hozzt.com...

    Bedirha Atabey

    YanıtlaSil
  38. Merhabalar,
    Ben 5 senedir hozzt.com ile çalışmaktayım. Gayet memnunum. 24 saat destekleri ve akılcı, kalıcı çözümleri olan kurumsal bir firma. İnternette gezinirken bu sayfaya rastladım. Hozzt.com u karalamak için gerçekten kör olmak gerekir. Ben şahsen 50'den fazla siteyi barındırıyorum ve çok çok mutluyum. İyiki hozzt.com ile çalışıyorum! Çalışmaya ve tavsiye etmeye de devam edeceğim. Saygılarımla.
    Bilal Memiş

    YanıtlaSil
  39. 6 yıldır hozzt.com ile calışıyorum çalışmayada devam edecegim ...
    HER ŞEY %100 İYİ İŞLEYEN TEK HOST FİRMASI
    www.ceptim.net

    YanıtlaSil
  40. Ben Host Firmalarına Güvenmediğim içim Söyle Bir Yöntemle Hizmet Satı Alıyorum Alıyorum.
    1.Üye Olduktan sonra 1 gece ve 1 gündüz olmak üzere destek mesajı atıyorum. Gelen Yanıtın Süresine Bakıyorum.
    2.Sitelerimi Taşımadaki Limitlerine Bakıyorum.
    3.Destek Cevaplarında Usluplarına bakıyorum.
    4.Ürün/Hizmet Fiyatlarına Bakıyorum.
    5.Eğer Şuana Kadar Sorun Yoksa İlk Etapta Ne Olur Ne Olmaz Diye Aylık Kiralama Yapıyorum.
    6.Diğer Firmadaki Hostların Sorunsuz Taşınmışmı Ona Bakıyorum.
    7.Eğer Bir Sorun Varsa Sorun Çözme Hızlarına Bakıyorum.
    Bu Yukarıdaki Bana Göre olan Kriterlerin Hepsinin Yerine Geldiğini Gördüğümde Aylık Olan Hizmetin Senelik olarak Değiştiriyorum.
    hozzt.com Bu Testlerin Hepsinden Geçmiştir.
    3.Aydayım Ve Senelik Bir VPS Pakete Geçmeyi Düşünüyorum.
    Kendilerine Teşekkür Ediyorum.

    YanıtlaSil