26 Şubat 2010 Cuma

Karınca Hosting Herşeye Atlıyorsun ama Hiç Kapasiten Yok

Son zamanlarda gözümüze ilişen bir firma var karınca hosting. Serverındaki domain sayısıda geçtigimiz ay baya bir artmış her neyse bir araştıralım dedik. Kurumsal hizmet alabilir miyiz diye? En iyisi müşteri temsilcisi ile konuşalım dedik.

Ancak aldığımız yanıtlarda kurumsal bir firmanın burdan hizmet alamayacağı ortaya çıktı. Üstelik konuşan kişinin temel kavramlarda da fazla bilgisi olmadığı apaçık ortada idi.

Lokasyonları sadece Almanya üstelik fast it diye bir dc hiç güven verici değil.

Reverse dns kaydı istedim olumsuz yanıt aldım . Makine çökerse disk arıza vb. tedbir nedir diye sordum tatmin edici yanıt alamadım. Bizde olmaz dediler sadece kendileri. Yedek alıyor musunuz backup serverınız var mı dedim? O bize kalsın dediler. Gerçekten oldukça komik böyle bir anlayış olamaz. Bakalım ilerki günlerde karınca hosting ile ilgili neler duyacagız. Merakla bekliyoruz. Hepinize iyi ve kesintisiz günler...

51 yorum:

  1. karınca hosting sektöründe berbat kişisel şirketlerden biri asla ve asla tavsiye etmem benide aşırı mağdur ettiler kesinlikle karınca hostingi önermiyorum aman uzak durun.

    YanıtlaSil
  2. bana bu vatandasların telefonları lazım bılenler varsa cok acıl yazabılırmı ??

    YanıtlaSil
  3. arkadaşlar elinizden geldiği kadar karalama kampanyası yapmışsınız maşallah.Ama şunu unutmayınki r10.nete en çok tavsiye edilen firmalardan birisi.Tel istiyen gence kelince bu kadar saçma bir soru olamaz.Tel isteyeceğine gir firmanın sitesine al teli :)

    YanıtlaSil
  4. 2 aydır çalışıyorum iyi bir firmaya benziyor.Teknik destekleri,ticket hızları güzel.Bu ara saldırılardan dolayı sunucu taşımak zorunda kalmışlar dolayısıyla sitelerde kesintiler oluyor.Herkes birden agresifleşiyor tamam kesintisiz hizmet olmak zorunda ama anlayış göstermek gerekli diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. arkadaşlar siz hizmet almamışsınız adamın hizmetini kısmaya çalışıyorsunuz ben kaç yıldır şahin abiylele çalışıyorum hiç sorun yaşamadım Teşekkür ederim karincahosting

    YanıtlaSil
  6. Evet Sorunları bende yaşıyorum ancak kesinti olduğu zaman sinirleniyorum kardeşim tam lazım olduğu anda bakıyorum gitmişş . :(

    YanıtlaSil
  7. Merhaba,

    Sayın yetkili, bu sayfadaki başlık karincahosting.com için açılmış fakat bizimle hiç alakası olmayan karincahost.net, krchost.net adlı firmanın şikayetçi müşterileri mesaj yazmaktadır buda görüntü olarak karincahosting.com'u etkilemektedir bu yanlış durumu görmeniz ve düzeltmenizi rica ediyorum

    Saygılarımla, iyi çalışmalar

    Şahin DAĞ
    www.karincahosting.com
    mail@karincahosting.com

    YanıtlaSil
  8. karıncahost.net sana sesleniyorum....telefonların neden hiçbiri çalışmıyor?? tüm müşterilerini nasıl mağdur edebiliyorsun???BUNUN BİR YAPTIRIMI YOKMU???GÜZEL WEB SİTESİ YAP MÜŞTERİ TOPLA SONRA ORTADAN KAYBOL...SONUÇ HÜSRAN...HERKES karıncahost.net e DİKKAT ETSİN.

    YanıtlaSil
  9. Evet bende aynen katılıyorum. karıncahost.net neden web sayfanda yazılı olan telefonun çalışmıyor.Bende çok mağdur oldum maillerimi epey süredir açamıyorum.Web sitem çalışmıyor. KARINCAHOST.NET neredesiniz kardeşim??? nereye kayboldunuz.
    beni haksız bulmaya çalışanlara sesleniyorum. web adresi: http://www.karincahost.net/index.php
    arayın bakalım bulabilecekmisiniz?????

    YanıtlaSil
  10. Karınca hostingdeki arkadaşlar burdan kendilerini savunabilirler. Yerli yersiz firmalara yüklenme politikası gütmemekteyiz.

    YanıtlaSil
  11. www.karincahost.net Sakın ve sakın buraya sitenizi emanet etmeyin.Sizi rezil edeceğinden asla şüpheniz olmasın heleki yanılıp fazladan para yada borç para verirseniz geri alamazsınız.Adamın adı Naci. Ne teknik bilgileri var nede dürüstlükleri zaten telefonlara bile çıkmayan bir adamdan ne beklenebilirki

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. bi bayi paketi aldık, ücretsiz hosting verdiğimiz arkadaşlara rezil olduk. çok sık aralıklarla kapanıyo siteler. bugün kendi siteleri de kapanmış
    buyrun bakın: www.karincahosting.com

    YanıtlaSil
  14. sitem dün uzunca bir süre kapalı kaldı bugün yine kapalı.

    YanıtlaSil
  15. abd lokasyonlu bayi paketi mağdurlarındanım. sürenin dolmasına aylar kala sitelerimi taşıdım. siz siz olun abd bayi hosting almayın.

    YanıtlaSil
  16. Bu arada şunu belirtmek lazım biz burda karincahosting.com zamanında incelemiştik. Buraya onlarla ilgili yorum yazmıştık. karincahost.net ise apayrı bir firma onla ilgili şikayetleri burdan yapmayalım lütfen.

    YanıtlaSil
  17. Merhaba Burayı tesadüfen gördüm.Bende yaklaşık 1 seneye yakındır Karincahosting.com ile çalışıyorum ve hizmetlerinden çok memnunum.Kendilerine çok teşekkür ediyorum

    özgürlükateşi

    YanıtlaSil
  18. Karınca hosting ile çalışmaya başlayalı neredeyse 6 ay oldu. Site açık olduğunda iyi hizmet hızı ve DNS hizmetinde sorun yok ama zırt pırt yapılan değişiklikler ve bu değişiklerin gündüz zamanına denk gelmesi müşterilerimle sorun yaşamama neden oldu. Bilmiyorum abartmış olabilirim am bi turkticaret ile kıyaslamıyorum en azından. Çok fazla sorun oluyor, kurumsal hosting firmalarına üç kuruş fazla verip oralardan almak daha ideal olacaktır. Sonuçta Karınca Hosting bir aile firması çalışanların hepsinin soyadı aynı, tek tercih sebebim önerilmesi ve makul fiyatı.
    Kötülemiyorum sadece daha iyi olabilir diyorum. Bu fiyata bende çok süper bir hizmet beklemedim zaten.

    YanıtlaSil
  19. Karınca hosting sayfasına baktığımızda bir otomasyon çalışması yapıldığından bahsediliyor. Forum sitesine ulaşalım dedik ancak ordaki hesapta yasaklanmış durumda. Enteresan bir vaziyet var ama hadi bakalım hayırlısı.

    YanıtlaSil
  20. siteme yaklaşık 24 saattir ulaşamıyorum ve hiçbir iletişim sağlayamadım yetkililerle. Emeklerime yazık. Günlük 2000-3000 kişinin ziyaret ettiği bir siteyi sanırım yanlış hosta yükledik

    YanıtlaSil
  21. Karınca hosting bir türlü yapılandırmasını tamamlayabilmiş gibi gözükmüyor. Bu durumda akla gelen en iyi ihtimal şirketin satıldığı. Tavsiyemiz herkesin yedek alması ve yedeklerini güncellemesi...

    YanıtlaSil
  22. Merhaba,

    Bahsi geçen başlık hakkımız da yalan yanlış bilgiler içermekte olup uyarımızı dikkate almadığınız için tarafınıza hazırlanmış olan şikayet dilekçesi Pazartesi mesai saatleri içerisinde ALANYA Cumhuriyet Savcılığına intikal edecektir.

    Saygılarımızla.
    KARINCA HOSTİNG
    www.karincahosting.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seb be kadar zekisin öle :) serveriniz sorunlu ben 2 gun siteme ulaşamadım set_time_limit(0) ayarladım yinede botlar getway hatası alıyorum :) Eleştirmek herkezin hakkı

      Sil
    2. şahib bey wwwecegems.com sahibiyim tel yok site kapalı

      Sil
  23. Yalan yanlış bilgiler içeriyorsa burdaki yorumlar ki adı üstünde yorum kimse yaptıklarınızı onaylamak veya sizi beğenmek zorunda değil. Bunlara cevap verir ve çürütürsünüz. Bu otomasyan yapılandırma sürecini anlatın mesela neden bitmiyor bir türlü ve müşteriler neden şikayetçi. Hadi hodri meydan. Çık şahin efendi meydana akla kendini biz de tamam diyelim.

    YanıtlaSil
  24. Başlık Bence Yanlış ne olursa olsun böyle firmalar karalanmamalıdır
    ben hızına ve performansına baktım gayet iyi kullananlarda biliyor ben firmayı tavsiye ederim gerçekten iyi firmadır içiniz rahat olsun

    YanıtlaSil
  25. Adamlar işini gayet iyi yapıyor ben o kadar firma ile çalıştım Karınca Hosting gibi ilgili ve kaliteli firma görmedim herşeyi ile on numara bir firma.Sizin gibilerde işte böyle bir blogspot açar onu bunu karalarsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en iyisi blogspot tur, host firmaları verdiğimiz, para hepsi boşuna, kendi paramızda kendimiz rezil oluyoruz, kampanya yapıyorlar limtsiz disk limitsiz trafik ve 10 site barındırma hakkı diye, 2-3 ay sonra site hit almaya başlıyor 1-2 k oluyor, bakıyorsun ki sürekli aşırı cpu tüketiminden siten askıya alınıyor, en sonunda kapatıyorlar birde 10 site barındırma diyorlar, daha 1-2 k lık bir siteyi bile kaldırmıyor verdiği özellikte host, oysa blogspot istediğin kadar hit almaya çalış tamamen ücretsiz sorunsuz hizmet, kapansa bile için yanmayacak çünkü ücretsiz... ama host firmaları verdiği özellik çok az ve siteye verdiğin onca emek boşuna gidiyor. en çok verdiğim emek ve zamana yanarım hadi parası neysede emek ve zaman adamın zoruna gider, blogspotta yedek alırsın blogunu kapatsalar bile yedeği yüklleyip tekrar kaldığın yerden devam edersin.

      Sil
  26. Uzun süredir aradığım paylaşım sitesini buldum sonunda gerçekten mükemmel makale ve paylaşımlarınız var. Teşşekkür ederim. Njoy spor salonu olarak kaliteli hizmet sunmaktayız.

    YanıtlaSil
  27. ben host alçaktım ama almıyayımmı tereddütte kaldm ucuz ama?

    YanıtlaSil
  28. evet berbatlar geçende taşıma işlemi var die 2 gun kapalı kaldı sitem şimdide ölü gibi işliyor

    YanıtlaSil
  29. Hosting şirketi hakkında değişik görüşler mevcut ama sanımca iki farklı şirketten konuşuyorsunuz. Güneş Kollektörü sitemizi burada host ediyoruz...

    YanıtlaSil
  30. karınca hosting kesinlik gözünüz kapalı güvenebilceğiniz bir firmadır.

    YanıtlaSil
  31. kesinlikle berbat telefonlara çıkmıyorlar ama burada yazıyorlar rezil olmak peşinden koşmak isteyenler varsa karinca hosting ile çalışssın zaten en iyi yaptıkları şey sizi rezil etmek süründürmek

    YanıtlaSil
  32. karınca hostıng berbat bir firmadır sadece 1 ay kullanabıldım gerı odeme ıstedım 25 tl odemeyı bıle yPMyım cırkeflıge yattılr bulasmayın dostlar zaman kaybı paranıza yazık

    YanıtlaSil
  33. mal gibi atladım parayı kaptırdım resmen ne telefonları açan var ne maillere cevap veren var. dolandırıldım anlıyacağınz sakın paranızı kaptırmayın.

    YanıtlaSil
  34. 2 senedir bir çok web sitesi için (20 domain, 5 aktif web sitesi) Karınca Hosting'ten hizmet alıyorum. Şimdiye kadar hiç bir sorunla karşılaşmadım. Tüm sorularıma aynı gün hemen cevap aldım, her sorunumla ilgilenildi. Burada yazılanların karalama kampanyası olduğunu düşünüyorum. Devrim Dölen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bugünlerde de aynı mı düşünüyorsun Devrim kardeş. Bizim ağzımıza ettide bu Şahşin efendi.

      Sil
    2. Allah belalarını versin bu karaktersizlerin, hayatımızı mahvettiler, sitemi geri alsam onuda yapamıyorum

      Sil
  35. ben 5 yıldır çalışıyorum ama son 1 senedir iyice bozdular kendilerini hele ercan dağ kerdeşi terbiyesiz ukalanın önde gideni. Hiç bir şekilde tavsiye etmiyorum 7 gündür sistemler kapalı destek taleplerine cevap vermiyorlar allah belalarını versin

    YanıtlaSil
  36. 5 yıldır çalışıyorduk son bir kaç aydır , karşıda muhatap yok. Sanki duvar oldular. Alaka sıfır. Uzak durun başınızı yakmayın bu hosting ile.

    YanıtlaSil
  37. karincahosting i tüketici haklarına koruma platformuna şikayette bulundum gerekirse mahkemeyede verecem. hakem heyeti ile hostinglerine bağlı sitemizin durumunu takip ettiriyorum daha fazla bu sorun devam ederse mahkemeye delil olarak sunacaz ödemelerimiz peşin yapıldı. sorunlar giderilmediği gibi her geçen gün kazancımız eksiye ve site itibarımız geriye gidiyor. Ya adam gibi geri dönüş yapsınlar yada sonuçlarına katlansınlar

    YanıtlaSil
  38. Allah Belasını Versin karincahosting in mahvetti bizi yerin dibine de girseler bulacam tüm mağduriyetimi karşılatıcam size gerekirse bende mahkemeye başvuracam 2 aydor hiç mi geri dönüş yapmaz insan öldümü diyecem ama sitelerinde tüm iletişim linklerinide kaldırmışlar lanet olsun size

    YanıtlaSil
  39. Karatersiz herfiler ödeme bildirimi ve hatırlatmaları sektirmeden gönderiyorlar, ama şikayetlere bakan dönen yok. Bu adi heriflerden nasıl kurtulucaz bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  40. Sitemin biri kapandı isim tescili yenileyememe yüzünden diğeri de 54 gün sonra kapanacak. Allah cezanızı versin Şahin Dağ ve KARINCA grubu.

    YanıtlaSil
  41. Ulaşabileceğimiz bir iletişim adresi var mı acaba? Keza sitelerine ulaşım yapılmıyor ve paylaştıkları telefonlara da ulaşılmıyor. Elimiz kolumuz bekleyelim diye mi bu kadar emek sarf ediyoruz, yazık cidden. Bir açıklama yapsalar, twitter ve facebook üzerinden bilgimiz dahilinde olsa keşke kesintiler.

    YanıtlaSil
  42. salak gibi bunlara inandım, şimdi ne yapacağım, ulaşmak imkansız, tek çare mahkeme

    YanıtlaSil
  43. 3 aydır sitem kapalı.nasıl iş bu ya...lanet olsun

    YanıtlaSil
  44. fifanetworktr ve vaktizamanında.com. her ik
    iside gümledi. Allah belanı versin şahin dağ

    YanıtlaSil