30 Aralık 2009 Çarşamba

Hostley Gerçekte Siz Kimsiniz?

Evet arkadaşlar son zamanlarda bir firma çıktı sürekli googleda reklamları gözüküyor bu arkadaşların. Maşallah reklam bütçenize diyecek yok ama, burnumuza iyi kokular gelmiyor sizden. Yurtdışı kaynaklı bir firma olduğunuzu söylüyorsunuz ama, yurtdışında esameniz okunmuyor. Bu şekilde kullanıcılarınızı yanıltıyor ve haksız rekabet yaratıyorsunuz. Yurtiçinde gerçekten iyi düzgün çalışan firmalara işlenmiş bir ayıptır bu . Milleti kandırdığınız yeter! Yurtdışı firmanın hostcini firmasından co location almasındaki mantık ne biri bana anlatsın. Zaten her halinizden %100 yerli olduğunuz belli. Kendinize gelin gelip kulaklarınızı çektirmeyin bana...

26 yorum:

  1. evet size katılıyorum. paramızla rezil olduk.
    sakın arkadaşlar burdan hizmet almaya kalkmayın.

    YanıtlaSil
  2. Mağdur olmanıza üzüldüm. Yapılacak tek şey var herkesi biliçlendirmek ve insanların başından geçen kötü olayları aksettirmek

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,

    Hostley gerçekten de uluslararası bir firmadır. İnternet sitemizde (www.hostley.net) göreceğiniz tüm adreslerde ofisimiz bulunmaktadır. İsveç'teki ana firmamız olan Crystone (www.crystone.com ve www.crystone.se) firmalarına da ulaşarak, Hostley hakkında bilgi alabilir ve bu bilgiyi teyit edebilirsiniz. Sayfanın en alında da bu bilgilere ulaşabilirsiniz. Crystone 14 yıldır hosting sektöründe olan ve İsveç'in en büyük hosting firmalarından biridir. http://www.crystone.com/ internet sitesinde sayfanın en altındaki bilgilerden de diğer iştirakları görebilirsiniz.

    Yani sizin dediğiniz gibi hiç bir şekilde bir kandırma söz konusu değildir. Dilerseniz şirketimizin Ticaret Odası'ndaki kayıtlarına ulaşırsanız, firma'nın %100 İsveç sahipli bir firma olduğunu kuruluş belgelerimizden de görebilirsiniz.

    Biz de Hostley olarak gücümüzü bu sektördeki ilklerden olmamızdan ve diğer ülkelerdeki tecrübelerimizden almaktayız.

    Türkiye'den yayın yapmamızın sebebi ise, Türkiye-yurtdışı bağlantılarının yeterli olmadığını düşünmemiz sebebiyledir. Ayrıca sunucularımız Hostcini (yeni adıyla NetDirekt)'de bulunmamaktadır; sadece www.hostley.net ve ns2.hostley.net sunucularının ana yansıları, yedekleme sebebiyle buradaki kendimize ait sunucularda kendimize ait çıkışlarla hizmet vermektedir. Bu sunucular dışında tüm sunucularımız Radore Hosting'de Hostley'e ayrılmış hat çıkışıyla, kendimize ait 10'un üzerinde sunucular ve cihazlarla hizmet vermektedirler.

    Müşterilerimizin de, sizin yaptığınız gibi bu tarzda yanlış bilgilendirmelere kulak asmalalarını rica ediyoruz. Yukarıda belirttiğimiz gibi herhangi bir kandırmaca söz konusu olamaz ve tüm bilgilerimiz teyit edilebilmektedir. Bu tür yanlış bilgilendirmelerin devam etmesi halinde ise, şirketimizi karalama çalışmaları sebebiyle yasal işlem başlatacağımızı bildirmek durumundayız.

    Hostley olarak bilginize sunarız.

    www.hostley.net

    YanıtlaSil
  4. Açıklamalarınız için teşekkür ederiz. Ancak burası bir karalama yeri değil eleştiri ve firmaların kendilerine çeki düzen vermeleri için çalışan bir blogdur. Eğer eleştiri kaldıramıyorsanız. Bu sizin probleminizdir. Biz burda gelen şikayetleri ve izlenimleri yayımlamak ile mesuluz. Öyle yasal işlem vs. gibi aba altından sopa göstermek ile bir yere varamazsınız. Sadece işinizi düzgün yapın bizde sizi alkışlayalım. İyi günler...

    YanıtlaSil
  5. HOSTLEY'i TAVSİYE ETMİYORUM. SAKIN BULAŞMAYIN....

    YanıtlaSil
  6. Tek kişilik berbat fir firma ..telefona cıkacak adam bıle yok.. Yasın denen bi zat var canı ısteyınce calısan baskada muhatap bulamazsınız.

    YanıtlaSil
  7. Zaman ne yazık ki bizi haklı çıkardı. Yabancı firma ayağına yatan aşırı verdiği reklamlar ile göz boyayan bir firmacık hostley. Sadece burda değil başka yerlerdede sık şikayet duyulan bir yer haline geldi. Yakında kaparlarsa şaşmam...

    YanıtlaSil
  8. Bencede kimse çalışmasın. Zaten firma ana firması devir alıyormuş. Benimde orada sitelerim vardı. Rezil ettiler herşeyi ile. 10 gün kadar kapalı kalan siteler ve müşterilerden yediğimiz fırçalarda cabası. Ama nihayet taşıyorum. Zaten kendileride kapatıyorlar. Gözümüz aydın olsun. Destek ve güvenlikleri çok kötü.

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar blogunuz ilgimi çekti Hostley ile ilgili şikayetleri gördüm üzüldüm. Müşteriler için zor bir durum. Ben Bekron Bilişim Hz. satış sorumlusuyum. Hostleyden mağdur olan kişilere indirimli host sağlamak istiyorum. Sizinle veya bizimli direkt olarak irtibat kursun mağdurlar. Elimizden gelen yardımı yaparız. Site adresimiz : www.bekron.com.tr www.bekron.info İyi günler...

    YanıtlaSil
  10. hostley firması
    tam bir dolandırıcılar.
    1 haftadır paramın iadesini stiyorum cevap vermiyorlar.telefonlara çıkmıyorlar.

    ibrahim yazıcıoğlu

    YanıtlaSil
  11. Geçmiş olsun İbrahim bey ...

    YanıtlaSil
  12. bir mağdur olarak hostley firmasını hangi kuruma şikayet edebilirim.

    YanıtlaSil
  13. Malesef çokta fazla şikayet edecek bir kurum yok. Tib bu konuya en yakın kurum. Tabi yargıya başvurmak da başka bir şikayet yöntemi. Büyük forumlara yazmak insanları uyarmak yapılabilecek kısıtlı şeyler arasında. Bizde burda olabildiğince bunu yapıyoruz. Zaten bu firma ile ilgili uyarılarımızı aylar öncesinden yapmıştık. Her ne kadar firma yetkilileri bize kızıp, tehdit etseler de buradan yanlış işler yapan tüm firmaları afişe etmeye devam edeceğiz bundan kimsenin şüphesi olmasın...

    YanıtlaSil
  14. Çok zor bir durumdayım :( borç harç bir web hosting satın aldım, eşşeklik yaptım 36 aylık satın aldım, $167.80 dolar bayıldım :( daha ilk yılı dolmadı, crystone'a devrettiler. Crystone da geçiş yapmak için ilk önce web hosting lerimizden birini satın almanız lazım diyor :( ben anlamadım:( cevap yazıyorum, ödeme yapın cevabı geliyorum hep :( yaptıkları çok ayıp, bu da yeni nesil dolandırıcılık heralde :(

    YanıtlaSil
  15. Hostley kadar dandik hosting firması olamaz Tipik bir Türk firması tam bir At hırsızları yemin ederim...

    YanıtlaSil
  16. ben de arkadaş gibi 3 senelik hosting almıştım daha yeni. Sonra bakım çalışması yapıyoruz dediler haftalarca panele erişemedim. Daha sonra devrediyoruz dediler ücret iadesi istedim ne maile ne de telefonlara çıkan cevap veren yok.
    bu sefer yeni firmaya mail atıyorum "site ziyaretçilerim türkiyeden yabancı serverda barındırmak istemiyorum diye" bu sefer bu sebep geçerli bir sebep değil diye cevap gönderiyorlar. aldım ama hayrını göremedim arkadaşlar diğer madurlar birşey yapıp paramızı alalım fikirlerinizi bekliyorum,selamlar

    YanıtlaSil
  17. Arkadaşlar bence yapılıcak şey birleşip, dava açmak; artı şöyle bir durumdan şüphe etmemek elde değil bu hostley kesin battı ( ki zamanında demiştik o fiyatlarla olmaz diye) ve ortaya böyle uyduruk bir satış yaptı!!. Şimdi de diyor ki (mali açmazdan çıkmak için) eski hostinginizi kullanmanız için bir host satın almalısınız. Hiç bir yabancı firma olaya böyle yanaşmaz. Gerçekten trajikomik.

    YanıtlaSil
  18. Haha, burası madurların buluşma noktası olmuş. Sayfanın yazarına teşekür ederim. Ben de size birkaç katkı yapmak isterim.

    Ben 3 yıllık barındırma hizmeti aldım. 3-4 ay geçti Crystona devrediyoruz dediler :) Yahu böyle dandik bir hizmet olur mu? Site sürekli kapanıyor açık alduğunda da sayfaların yüklenmesini sabırla beklemeniz gerekiyordu. Şimdi sunular Crystone'da ama değişen hiç bişi yok. Mysql hatalarından siteler iyi çalışmıyor, çalışınca yine yavaş. Ne analadım ben bu işten. Crystone'a yazdım, yukarıda arkadaşın dediği gibi bizden standart plan satın alman gerekiyor dediler. Kardeşim, ben Hostley'den zaten satın almışım, niye sana bi daha para ödiyim? Ayrıca şu an senin verdiğin hizmet de dandik!
    Sonra Hostley'i bi ariyim dedim. Aradım çalıyo çalıyo açan yok, müzik dinlemekten gına geldi kapattım. Sonra bi başka gün yine aradım. Telefon çaldı band kaydından sonra biri çıktı ingilizce konuşuyo. Sorundan bahsettim. Satın almanıza gerek yok dedi. Bu ne perhis bu ne lahana turşusu. Bakalım yazdım taleplerimin hepsini. Ya Hostley'in vermeyi tahhüt ettiği hizmeti verirler ya da para mı verirler. Ben allah'a havale etme niyetinde değilim. İşsiz bir avukatım var. Uğraşır bunlarla harçlığını da alır :)

    YanıtlaSil
  19. En azından bu son arkadaştan güzel bir adım geldi. Konuyu yargıya taşıyacak gibi görünüyor. Sanıyorum son yılların en büyük vurgunlarından biri ile karşı karşıyayız. Bunun üstüne gidilmesi şart...

    YanıtlaSil
  20. postman,

    Dava açmayacağım. Crystone ile anlaştım. Hiç bir ek ücret ödemeden bana hakkım olan süre için hesap açtılar. İsteklerimi gönderdim ve olumlu yaklaşıp bir bir yerine getirdiler.

    Sitelerinizi size taşıtıyolar, bir de desteği ABD firmaları kadar hızlı değil. Malum, Avrupa.. Araplardan sonra en az çalışanlar bunlar :) Akşamları cevap almanız imkansız.

    Son olarak da, sitelerimi taşıdım tam ayar çekecem servis durdu. Haydi hayırlısı :) Bakalım Crystone ile nasıl gidecek ilişkimiz. Memnun kalırsam devam ederim gibi gözüküyor. Çünkü sunucularının hızı beni etkiledi!

    YanıtlaSil
  21. arkadaşın ağzına bal çalmışlar anlaşılan :)
    eşşek aynı eşşek. servis de durur cevap da vermezler her şey beklenir bunlardan.

    YanıtlaSil
  22. Yok yok... :) İşler iyi gidiyor şu anlık. Servisleri iyi çalışıyor. Eşeğin aynı eşek olmadığı kesin. Hostley'den sonra Crystone iyi geldi bana, alışmamışım sunucunun sürekli çalışmasına, sürekli çalışınca insan bi tuhaf hissediyor :) Sitelerimin hızı da en az 3 kat daha arttı! Haydi hayırlısı...

    YanıtlaSil
  23. Merhaba,
    yaf ben de mağdurum hemde ne mağdur...ingilizcem de yok...çık işin içinden...ben bu adamlarla "hostley.net" ile Türkçe konuşarak ve Türkçe yazarak anlaştım şimdi benden ingilizce yazmamı ve konuşmamı istiyorlar. E hadi onuda ayarladım ve ingilizce bilen bir arkadaşım dan rica ettim ve crystone firmasına "ya paramı iade edin yada kalan süreyi crystone' da devam edeyim" şeklinde ingilizce olarak mail attım. Nafile sorun çözülmedi şimdi sitem yani web sayfam kapalı...Şikayet edeceğimiz kurumlar nerede ve bu adamlar nerede, ben şimdi ne yapıcam?

    YanıtlaSil
  24. Bende aynı problemi yaşadım. Hukuki süreç beni daha da mağdur edeceğinden malesef hakkımı aramadım. Firmadan alana dı ve host hizmeti aldık ama birden ortadan kayboldular ne bir yetkili ne de yardım telefonlara baktıkları yok e-postalara bir hafta sonra zar zor yanıt alabiliyorduk ve en sonunda tamamen ortalıktan kayboldular crystone diye bir şirkete devredildi inanılmaz yavaş ve dandik bir sunucuda çektiğimiz sıkıntıyı anlatamam Allahtan alan adlarını kurtardık başka bir server'a taşıdık... kendi paramızla rezil rüsva olduk...

    YanıtlaSil
  25. hostleyden hala alanadlarını kurtaramayanlar varsa bana ulaşabilirler. mail adresim = dredgx@gmail.com

    YanıtlaSil
  26. taşıma kodunuzu almak için

    murat.yigit@crystone.se

    mail atın ben attım yolladılar.

    ama beklemedeyim. yeni hosting firmam sorun var 3 gün sürer dedi

    YanıtlaSil